قوانین فروشگاه مربع‌های رنگی

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یاهرگونه استفاده از خدمات فروشگاه مربع‌های رنگی اقدام نماید.

شرایط اعتماد به فروشگاه مربع‌های رنگی

يکي از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونيکي، ايجاد اعتماد و اطمينان در ميان کاربران خدمات الکترونيکي مي باشد. با توجه به بررسي هاي انجام گرفته، مهمترين عوامل مراجعه و اعتماد خريداران به فروشگاه هاي مجازي به شرح ذيل مي باشند:

  • شناسايي مالک فروشگاه و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال

  • کامل و صحيح بودن اطلاعات کالا يا خدمات ارائه شده

  • گارانتي محصولات و ارائه خدمات پس از فروش

  • واضح بودن روند برگرداندن کالا و باز پس گيري پول

  • محفوظ ماندن اطلاعات شخصي و مالي خريداران

  • تاييد امنيت سايت توسط مدیر مربع‌های رنگی و مرکز ملي اعتماد

تذکرها

تذکر اول:

با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.

تذکر دوم:

امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق پیک ارسال می‌شوند وجود ندارد

تذکر سوم:

روز کاری به معنی روز شنبه تا چهار شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. مربع‌های رنگی به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

تذکر چهارم

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، مربع‌های رنگی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

خسارات

مربع‌های رنگی همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود.

مشکلات احتمالی

کالاهایی که گزینه ثبت سفارش محصول را دارند، در انبار موجود نیستند و با توجه به نوع کالا امکان فراهم کردن آن ۳ تا ۱۰ روز کاری زمان می­برد.

هزینه ارسال

مربع‌های رنگی در راستای ارایه مناسب خدمات

هزینه‌های ارسال کالا را به شهرستان و تهران در صفحه تکمیل حساب با استفاده افزونه پست با توجه مکان ارائه می دهد. هزینه ارسال کالا از دفتر سایت تا محل دریافت، بر عهده خریدار خواهد بود. ( هزینه حمل و نقل با توجه به نوع ارسال پست یا پیک جهت دریافت آن به خریدار رسید داده می­شود)

فرم شکایت

تصویر کالای خود ارسال کنید